Hurra!

Idag var vi på valputställning i Katrineholm. Matte var nervös, husse spelade cool och jag fattade nästan ingenting. Men när jag skulle springa runt i ringen och upptäckte att alla tittade på bara MIG så blev jag både stolt och mallig. Jag travade så fint bredvid husse med högt huvud. När domaren skulle kolla på mig så satte jag mig i hennes knä.. Man måste ju charma dem! Detta resulterade i att jag blev BÄSTA HANHUND! Jag fick både HP och BIM (Bäst i motsatt kön) för när det gällde om priset BIR (bäst i rasen) så vann syrran. Men hon är ju också supersnygg då det gjorde mig ingenting! Jag var bara glad att folk och andra hundar tittade på mig när jag visade upp mig i ringen! :-) Men nu är jag ju redo att ta an nästa tävling som går av stapeln i slutet av februari.

Mina fina rosetter!


Vid Nr 1 !!


Snyggingar


Travar fint :-)


Här spanar domaren in mig


Jag o Syrran med våra priser!



En klart klart bra dag! :-D



Kommentarer
Postat av: Maria o Micke Seiser

Grattis Affe!

Du är den snyggaste av alla.Jag sa ju att träning ger färdighet. BRA JOBBAT!

Kram Mattefarmor

2010-01-16 @ 21:20:41
Postat av: Linda och Johan

Grattis grattis!!! Kramar från oss!

2010-01-17 @ 17:30:08
Postat av: Leah och Dexter

Grattis till en megabra debut i ringen! Väntade oss inget annat av sån snygging heller faktiskt...bra gener vettu;)



Buffar från moster Leah och Dexter:D

2010-01-20 @ 22:56:41
URL: http://leahmittilivet.blogspot.com
Postat av: Camilla & Tekla



Grattis till fint resultat önskar vi er!!! :)



Det kommer komma mycket mer sånt i framtiden med en sån nygging! ;)



Tekla skickar en puss!



Kram

2010-01-22 @ 11:59:12
URL: http://camii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0