Back in Växjö

Nu är jag tillbaks i Växjö efter en bilfärd där jag och matte fick byta bil efter halva resan. Husse satt i bilen vi bytte till vilket var en trevlig överaskning.
Vad har jag gjort här nere under veckan då? Jo jag har haft parkeringsövervakning från husses fönster och varnat när suspekta personer har uppehållt sig vid bilarna. Har träffat en brud också, hon heter Smulan och är en Pittbull vilket betydde att jag kunde leka hur hårt jag ville och hon var ändå med på noterna. Vi har haft två dejter hitillsmen husse säger att vi ska hinna med fler innan jag ska upp till Karlstad igen.
Justb det ja, husse och jag ska vara själva i Växjö i en hel vecka för första gången. Massa killkvällar med lek och godeis kommer nog bli hur kul som hellst.


Här är några bilder på mig och Smulan.





Hon e typ FETT tuff som mattes kusiner skulle sagt.

Ska tjata på husse så han tar lite bilder och lägger ut från vår grabbvecka.

Tills dess får ni ha det bra.
I FEEL GOD LIKE A BAD BOY SHOULD. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0