Växjö

I måndags begav vi oss till växjö för att bo hos husse en vecka. Vi skulle stanna i Mullsjö för kiss-paus. Jag var glad när jag fick komma ur reseburen men när jag såg att det regnade ute så gick jag in igen. Matte fick liksom tvinga ut mig. Menmen, är man bestämd så är man.

Jag har fått några nya saker sen jag kom ner till Växjö. Ett nytt täcke och en ny leksak. Jag behövde ett nytt täcke eftersom kardborren inte räckte till längre på det förra.


Här är jag i mitt nya täcke och här biter jag på min nya leksak.

ser ni min belöningspåse?



Jag vet inte vad husse vill här....



Här är min finaste pose.



lite avslappnad sådär



Filtar tycker jag om. Det är varmt o mysigt






Tycker om att ligga i knät. Sover så gott då!




Har även träffat Charlie, den irländska settern igen. Vi busade lite men jag var ju tvungen att visa Charlie att det var jag som bestämde. Han åkte på däng några gånger... jag är såå STARK! :-D

Annars när vi är ute och går långpromenader (oftast runt sjön här nere) så går jag lös. Jag lyssnar hela tiden på husse och matte så jag inte behöver ha koppel. När det kommer någon och går, cyklar, springer eller med hund så går jag till husse och matte och sätter mig ner. Där sitter jag o väntar tills de har passerat. Jag är så duktig så!

Sedan tycker inte husse och matte att det är så kul att bo på ca 20 kvm när jag fiser som en hel häst! Jag rycker till själv ibland när det kommer ljud ur bompa. :-)


Ha det så bra tills nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0