16 Januari 2010 gäller det.

Husse och matte har nu anmält mig till min första tävling/ utställning. Denna är i Katrineholm och äger rum på gammelhusses födelsedag.
Med tanke på hur snygg jag egentligen är vore allt utom vinst en besvikelse men jag har hört nått om att man inte ska ta ut segern i förskott så vi tränar på just detta nu.
Husse och matte har redan börjat drilla mig med att posera osv, men detta moment hade jag inte räknat med. Tillhör INTE mina favoritsysslor att stå still men för att göra de som ger mig mat glada så följer jag snällt deras instruktioner.
Lägger ut en bild på första träningspasset.


Visst e ja snygg! :)
Håller er uppdaterade framöver.
Mvh Affe.

Kommentarer
Postat av: Maria Seiser

Visst klar du en tävling Affe. Alla är vi barn i början, men träning ger färdighet.

Your my favorit, Hugh Granma

2009-12-05 @ 10:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0