Då & nu

tänkte visa er lite bilder på när Alf var en liten bebis :-D
Ni ser att det är han om ni tittar efter hans "snebena" som han har i pannan. :-)
När ni sett detta ser vi gärna att ni kommenterar denna vackra skapelse då han ÄLSKAR att få komplimanger :-D
Det är bra eftersom Alf ska ställas ut 20 mars ! :-D




Alf försöker rymma ur valplådan!





Alf ligger o softar med brorsan!





Alf har en markant sidbena! :-)






På spaning med Ehrling!






Mys med mamma!






Alf försöker brotta ner Tuva.




Mys med Playen :-)




Idag var jag o matte ute o sprang 4 km. Jag blev inte ens anfådd.  Matte blir rädd när hon tänker på vad som krävs. Hon kommer behöva bli nya Gunde Svan för att hänga med mig :-D

Kommentarer
Postat av: Ingrid Lindén

Ja, det var ju det sötaste :)) men jag vet om att det precis kommit 9 st Am. Bulldog-valpar till världen o de får väl va med o konkurrera lite?? Tror en viss pojke kommer bli en ny lekkamrat till dig..... Puss till dig Affe!!

2010-03-04 @ 08:59:50
Postat av: Linda (Vendys ex-matte)

Han är ju helt underbar!! Jag blir boxer-sjuk av den där ledsna looken, han kommer att kamma hem första pris i söthet :)

2010-03-10 @ 08:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0