Nuså!

Förlåt att vi inte har skrivit på länge eller lagt ut några bilder...Men det är valputställning så det har varit fullt upp med att öva inför den.
Dessvärre så har vi tagit massa kort med husses kamera och den är med husse i växjö så vi kan bara lägga ut bilderna som är tagna med mattes kamra. Men då kan ni trösta er med att fler bilder kommer !

Matte och husse har köpt mig en bitärm. Den är så himla rolig att bita i! Jag biter på kommando och när de säger "stilla" till mig så backar jag några steg, sätter mej ner och skäller. Då blir husse och matte så stolta över mig! men det spelar ingen roll för det är så roligt!

mys med husse!


Så trött så trött


Sak-letar-jakt!


alltid på språng


Jag ser nånting!


Ser du också?


Alltid redo!


Världens sötaste!


Kom an!


Oskyldig som få


Vacker, så vacker!


Jag ser dig...



Jag vill ha mat



Mycket mycket mat!



Långsida? nä kortsida ska det va!


Myspys i bädden



Jag sover så djupt!



Jag lovar att ladda upp fler kort bara husse kommer hem med kameran!
Sedan lovar jag att skriva om hur det gick på min första utställning! :-D


Adjöadjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0