Affe

Självklart Jotte ska vi ses när du kommer te Karlstad! Jag tycker ju om att busa och leka med andra hundar.

Idag har jag spontanspårat efter matte under våran långa skogspromenad. Matte blev mest glad över att jag ville hitta henne! Men jag var så duktig och använde min nos för att hitta matte! Det var roligt att få springa omkring i skogen och bita på kottar och pinnar. Vi mötte även några andra hundar. Men som vanligt är jag så duktig och sätter mig ner och väntar på att de ska gå förbi.

Igår var jag på djursjukhuset och fick min 3-månders vaccination. Det gick jätte bra! Jag kände inte ens sticket utan jag hade fullt upp med att äta godiset jag fick av veterinären. Däremot var det lite läskigt att gå in i väntrummet på djursjukhuset för där var det ju jätte mycket andra hundar som var mycket större än mej. Golvet var halt därinne så jag halkade lite grann också. Men jag var så duktig och gick själv hela tiden. 

Veterinären gav mig en presentpåse för att det var min första besök där. Jag fick en säck med mat, burk mat (som verkligen var super gott), en måttkopp till maten och ett hälsoprotokoll. Jag tackade så mycket men jag tycker nog att det var påsen som allt låg i som var roligast ! :-)

På återseende!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0