Hallåja!

I helgen kom husse hem & som jag väntade!

Jag höll allt utkik efter honom!






Idag när jag o matte var ute på vår långpromenad så gick vi lite vilse. Vi gick runt i skogen o matte försökte nog hitta en stig. Under tiden fick jag hoppa över stock o sten. Jag fick också hoppa över en bäck, men eftersom jag är spänstig så gjorde inte det någonting!

Matte började yla idag också. Det kan vara för att hon trampade på min tand som jag tappade. Den gick rätt in i foten. Men nu sitter jag o väntar på tand-fén.
Men tandtappningen slutade inte där....


Kolla på den här bilden:


Jag bet matte i skon när vi var ute o gick. Det slutade med att jag tappade min hörntand och blodade ner hela skon. Matte var inte så glad. Men just nu är jag ganska tandlös!!




Matte köpte en present till mig idag också! Jag är supersnygg i min nya scarf!



O här ser ni lite mer noggrant vad det står på den:



Självklart ska ni få se ett profilkort på mej också som är taget innan vi gick vilse idag :-D




Kommentera gärna ! Jag svarar!

Höres snart igen!


Kommentarer
Postat av: Becca

hahahahaha såklart att du gick vilse linn! <3 hahaahh sööt affe är! ;D

2009-11-25 @ 18:57:19
Postat av: Kingston

Det är viktigt att visa sin matte och husse vart man ska gå. De ska inte ha för stort ansvar!

2009-11-26 @ 16:12:46
URL: http://kingstons.moonfruit.com/
Postat av: Elin

Håller med Becca, så klart gick du vilse :)

Kan en hund se mer ledsen ut?? GPS Linn, GPS

2009-11-30 @ 06:03:17
URL: http://elintheres.blogg.se/
Postat av: Jotte

Hej brorsan!



Är ni hemma i helgen så kanske vi kan ses lite??

Kommer till Karlstad fre kväll o åker hem sö em. Så lördag dag kanske?



Mattes pappa bor i Frödingshöjd vid universitetet.



Kram Jotte

2009-12-02 @ 23:25:04
URL: http://www.freewebs.com/marieshundar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0