Helgen i Växjö

Nu i helgen har vi allt hållit igång alla tre. Vi har varit på långpromenader och busat med min nya leksak. Jag tycker det är jätte roligt när husse eller matte kastar iväg den. Då springer jag så fort som benen bär och hämtar den.
Igår gick vi på en långpromenad men det är ingenting mot den promenaden vi tog idag! Vi har gått ca 8 km runt en sjö. Det var en bra grusgång runt hela sjön och jag fick nästan gå lös hela vägen.
Igår hjälpte jag även husse att byta däck på bilen! :-)



Självklart tog vi kort på promenaden både igår och idag.


Här har jag hämtat min leksak!


Jag är så duktig på att hämta den!





Husse behövde hjälp med att byta däck




Jag är så hjälpsam!




Här är jag i farten igen!





Här sitter jag fint o tittar ut över sjön





Jag o husse på en brygga




Snyggaste grabbarna i stan, säger matte :-)




Ja, det stämmer nog det hon säger.





Jag o matte vilade lite på en bänk :-)




Jag o husse somnade gott när vi kom hem från den lååånga promenaden.


På återseende !

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder!!! Kram kram!

2009-12-08 @ 11:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0