Back on track!

På grund av att min matte håller på med examensarbetet och åker iväg flera mil för att vikariera så har jag inte kunnat uppdatera min blogg på ett tag. Jag ber om ursäkt för detta!
Däremot så kan jag nu sitta, ligga, skälla, släppa saker (loss) och tacka med tassen på kommando! 

Här kommer lite bilder så ni ser vad jag haft för mig ! :-)


Jag tycker om att sova som en bebis i mattes knä o då sover jag helst med öppen mun! :-)

 Som sagt...



Annars när jag sover så är det viktigt att tungan är ute !



Jag har lekt med Dielsel igen. Jag har visat honom att det är jag som bestämmer!



Här gör jag mig extra stor!



Här är ett jätte fint kort på mig o min "kusin"


Närbild ska det vara!



Visst ser jag oskyldig ut när jag ligger i sängen o biter på mattes halsduk?





Mattes nycklar är också hemskt roliga att springa runt och slänga överallt i hela huset !
Det spelar ingen roll att det smäller, det är bara roligt!


Lovar att jag ska uppdatera bloggen snabbare nästa gång! :-)

See you soon!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är roligt att han verkar riktigt busig. Kingston var mest lugn när han var liten...eller hur var det nu igen... Jag ska strax hem till honom nu. Han och Paso är jättearga på varandra just nu för Stina löper. Ibland är det extra kul att vara hundägare.



Kram Linda



P.S. Fina bilder. Viktigt att tungan är ute när man sover! D.S.

2009-11-19 @ 15:46:15
URL: http://kingstons.moonfruit.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0